dimarts, 22 d’abril del 2014

Les meves vacances de Pascua

Aquesta Setmana Santa m’ho he passat molt bé.

El divendres després de sortir d’escola me’n vaig anar cap a casa, vaig berenar i vaig començar els deures, sols vaig tenir temps de fer-ne la meitat, després vaig anar al futbol a entrenar.

L’endemà vaig fer descans tot el dia i vaig anar a dinar a l’era.

El diumenge em vaig llevar molt d’hora per anar a fer un partit de futbol contra els segons de la lliga.

El dilluns em vaig llevar una altra vegada d’hora per fer els deures, els vaig acabar tots en una hora o menys.

El dimarts vaig anar a casa del Martí, un amic meu d’Alguaire, durant tot el dia, i m’ho  vaig passar molt bé.

El dimecres vaig tornar a fer festa durant tot el dia fins a la tarda que vaig anar a entrenar per anar a jugar un torneig de futbol.

El dijous vaig anar a tocar les campanes, on em vaig trobar un amic meu d’escola.


El divendres em vaig llevar molt d’hora perquè tenia un torneig de futbol, el primer partit el vam guanyar 0-3, el segon el vam empatar 1-1 contra el Tàrrega, el tercer el vam perdre 0-6 contra la AEM i el últim el vam empatar 2-2 contra l’Agramunt. Aquell dia no vam passar a semifinals perquè depeníem de la AEM i es va deixar guanyat n’hi que per passar a les semifinals ja  ho tenien tot fet perquè havien guanyat tots els partits menys un contra el CEPU verd, la AEM va arribar a les semifinals contra l’Atlètic  Segre, i el CEPU verd contra el Puig verd.  La AEM va empatar 2-2 contra l’Atlètic Segre i vam fer penals, als penals va guanyar la AEM, i el CEPU verd i el Puig verd  igual van empatar  2-2 i van guanyar a penals el Puig verd, la final va ser AEM contra el Puig verd.

Al arribar a casa encara  vaig tornar a vestir i vaig anar a fer bicicleta.

El dissabte vaig anar a tocar les campanes i a l’església, a la missa més important de l’any.

El diumenge vaig fer un dinar amb tots els meus tiets i familiars i m’ho vaig passar molt bé.

El dilluns vaig anar a dinar amb uns amics dels meus pares com cada any, aquell dia estava molt entretingut amb les gometes. Va ser un dia divertit en el que m’ho vaig passar molt bé.


Així han estat les meves vacances.