dimecres, 30 d’abril del 2014

Primera excursió al Romeral

Avui a les 8:00 hores del matí m’he aixecat molt content perquè havia d’anar a una excursió amb el de 5è i 6è al Romeral.

He anat a esmorzar, després m’he vestit i al cap d’una estona m’he posat la gorra i al cap de una estona he marxat de casa cap a l’escola.

Llavors hem començat a caminar una hora i mitja d’anada i una hora i mitja de tornada.
Quan hem arribat a la vil.la romana del Romeral llavors ens hem assegut al terra em esmorzat i llavors hem entrat a dins. La teulada nova és molt bonica, està tot molt ben fet...

Llavors en Lluís Marí, que és arqueòleg, ens ha explicat moltes coses de com era, d’on hi havia el menjador, la cuina, la font, el despatx, el magatzem...

Llavors hem sortit, hem anat a fer un pipí molt llarg, després hem begut una mica d’aigua i al cap d’una estona hem anat cap a l’escola i després cap a casa a dinar.

Tot el matí ha estat a punt de ploure, però per sort no ha plogut.
Jo m’ho he passat molt bé!!!