dimecres, 23 d’abril del 2014

Vacances de Setmana Santa

El dia dotze d´Abril vam estar a casa fent els deures de setmana santa, en vaig fer una mica i a la tarda vaig fer un altra vegada deures , el diumenge els vaig acabar. I desprès vam dinar, i a les quatre i mitja vaig anar a voltar, em vaig trobar al Marc i al Roc, com que estaven venent polseres vaig marxar, em vaig trobar al Marian i vam anar a la plaça dels Sarraïns, vam jugar a pilota, quan ja eren les set vaig marxar a casa i la mare em va deixar una hora més. 

Quan vaig tornar a la plaça dels Sarraïns no el vaig veure i vaig jugar amb els de tercer. Després vam anar al tros i vam collir espinacs, i després vaig anar amb els meus padrins a Lleida. El dilluns ens vam quedar a casa de la padrina tot el dia. 


El dimarts vam anar a vendre, i vaig posar les meves polseres i en vaig vendre dos de polseres, quan vam plegar la parada la meva padrina em va donar paga.



El dimecres al matí vaig ajudar a la padrina a netejar i a fer el dinar, després a la tarda vaig anar amb bicicleta a una pista de bicicletes i els altres dies vaig estar al mercat. El dissabte  amb la mare vam anar a fer un vermut amb els amics de la meva mare i el diumenge  vam anar al camp a dinar i el dilluns vam fer la mona i vaig anar al tractor del meu padrí.