dimecres, 23 d’abril del 2014

Les vacances de Setmana Santa

Les meves vacances van començar el divendres de fa dos setmanes, vaig sortir a voltar a les 16:00 hores, vam anar a la cabaneta i després vam anar a una placeta a jugar.

Dissabte vaig estar al matí a casa, i a la tarda vaig anar a jugar un partit de futbol, jugàvem contra el Garrigues i vam guanyar 6-1, ara anem 4t per darrere del FIF Lleida.

Diumenge vaig estar a casa jugant a la Play, fent els deures... i a la tarda jugava la Bordeta, de mon germà contra l’Atlètic Segre, van guanyar 5-1 la Bordeta.

Dilluns era l’aniversari del meu germà, vam anar a casa dels meus tiets a celebrar-ho, li van regalar el joc Need for Speed Rivals. A la tarda vaig anar a entrenar, al fer el partit, en un córner, em vaig fer mal al genoll esquerre, vaig estar 3 dies a casa sense poder fer esport. Al final del dia, a la nit ens vam es barallar amb el meu germà, i ens van castigar sense jugar a la Play, durant totes les vacances de Setmana Santa.

Dimarts vaig estar a casa fent deures, a la tarda vaig anar a casa de ma padrina.

Dimecres vaig anar a Cambrils a dinar, ens vam banyar, l’aigua no estava molt freda, a la tarda vam anar a Tarragona, al Corte Inglés, vam comprar un ordenador per al pare, una bufanda per a la mare, unes sabates Vans pel Joel, i les sabates de futbol sala verdes, que quasi sempre porto.

Dijous vaig estar al matí a casa, i a la tarda vaig anar a voltar.

Divendres vaig estar a casa, vaig mirar una pel·lícula i vaig fer els deures.

Dissabte vaig anar a Tarragona, vaig dinar a Cambrils, perquè a Tarragona no hi havia gaires restaurant, i cap a les 18:00 de la tarda vam tornar a marxar cap a Tarragona, al cinema de les Gavarres, vam veure L’Arca de Noé, a jo no em va agradar gaire, vam sopar allí mateix, a la Tagliatella, un restaurant d’Itàlia, que feien uns espaguetis, macarrons, pizzes, que estava boníssim, i vam anar cap a casa.

Diumenge a la tarda, vaig anar a jugar, no vaig trobar a ningú de la meva colla, i vaig anar a jugar a futbol amb els grans, vam guanyar dos partits, un 5-3 i l’altre 9-7 i l’altre el vam perdre 6-4.

Dilluns vaig estar quasi tot el dia a l’ordenador, jugant o veient vídeos, pel migdia ens vam menjar una Mona.