dimecres, 6 de novembre del 2013

Les vacances d'estiu

Aquest  estiu  he anat  a la piscina d’ Almacelles amb uns amics .Hi ha molts tobogans   i m’ho vaig passar molt bé.

Un altre dia vaig  anar  a un  càmping amb la meva família. El càmping era amb  piscina i  platja. Jugàvem  molta  estona  a  tenis  . Vam  anar  a  la platja de la  pineda  i vaig anar a casa d’ un amic a dormir. També vam anar a la platja  de Cambrils i em van  picar moltes algues. També i vam pujar a un vaixell .
Aquest estiu també he anat a Barcelona, al camp nou i al zoo i també al aquari.


Al camp nou vaig anar a veure el museu del  barça, on hi ha moltes camisetes  de  jugadors i totes les copes que ha guanyat el  barça. Al zoo vam beure molts animals  ; hi havien  ocells sueltos. Hi havien  molts tigres  i  lleons. Vam veure  un espectacle  de  dofins. Al  aquari  vam  veure  unes  meduses  molt  rares. I taurons molt grans,  també un peix que es diu  manta i també  cocodrils. I  molts  peixos  diferents, de totes les mides i colors.

Durant l’estiu  em vaig canviar  de  casa ; vaig anar a viure  a  Albesa.