dimecres, 6 de novembre del 2013

Castanyada i dies de festa


El dia 31 d’octubre vam fer la castanyada a l’escola. Nosaltres, els nens de 5è, vam fer un ball que es deia pir-guin, era molt elegant.  Jo i el meu cosí Àngel  vam anar a ajudar als nens de 4t.

Vam menjar castanyes, coca cola, fanta de taronja, de llimona… Els nens de 6è eren els que anaven disfressats de castanyers i de castanyeres i ells ens ho van repartir tot.

Després de la castanyada vaig anar al cinema a veure TURBO, per mi va ser la millor pel·lícula d’un cargol. Jo m’ho vaig passar molt i molt bé, a la nit vaig sopar crancs, petxines, musclos… després vam menjar molts panellets.  L’endemà, que era divendres, vaig anar a casa dels meus cosins de Lleida, ells tenen un jardí enorme i una piscina molt gran.

Dissabte a la tarda per sorpresa la meva Tata Bibiana em va invitar a anar al cinema a veure “Thor, el mundo oscuro”. El diumenge al matí em vaig estar des de les 10:00 fins a la 1:30 davant de l’ordinador mirant vídeos del Grand Thef Auto V.

A la tarda em va tocar de fer els deures perquè els altres dies vaig fer festa. El dilluns al matí vaig anar al metge, va ploure quasi tot el matí. A la tarda vaig jugar amb l’Albert i l’Anna Miró.

Ha sigut un cap de setmana genial! Ho voldria tornar a repetir!