dimecres, 6 de novembre del 2013

La castanyada

La castanyada va ser impressionant…      

Va començar així…

Era migdia i ja anava cap a classe per celebrar la castanyada, a la segona hora van començar a ballar els nens de P-3, P-4 i P-5,  i al cap de mitja hora van finalitzar els nens de 4t amb una dansa, crec que australiana, molt elegant.

A la tarda va venir un amic meu de Benavent, entre els dos vam buidar una carabassa i li vam ficar a dintre una  espelma. L’endemà vàrem jugar molt a la Tablet,  al minecraft, un joc que desperta la imaginació i és de construir.



A les cinc de la tarda vaig anar a jugar amb ell a casa seva  i m’hi vaig quedar a dormir per celebrar Halloween amb els seu cosins i amics. L’endemà  vam anar a jugar un partit de futbol amb l’Atlètic Segre i vam perdre 7-2 al seu camp,  vaig ser  segon als màxims golejadors,  gràcies al munt de gols que marco.

El diumenge vaig anar a Boí Taüll amb el grup excursionista d’Albesa, vaig anar a l’església del Pantocràtor! Quan vaig arribar allí em vaig quedar fascinat amb aquelles cases afilerades amb la teulada negra i tanta gent caminant per allí de tot el món, va ser potser la millor excursió de la meva vida.

I avui, estic aquí fent els  deures i estudiant, i encara he de planejar el que faré.