dimarts, 26 de novembre del 2013

Els poetes de ronda


Un dia el senyor Xavier ens va dir qui volia anar a recitar poemes al centre cívic el 9 novembre (perquè feien una cosa que es diu Poetes de ronda). Jo vaig dir que hi volia anar,  i uns quants nens més de la classe també, l’endemà el Xavier  ens va dir que jo i l’Angel faríem els poetes de ronda hi que l’Eloi i la Laura serien els candidats de sisè.

Quan va arribar el dia molt contenta hi vaig anar i tots els alumnes ens va fer asseure en unes cadires que hi al davant, llavors van començar a recitar els poetes professionals, van recitar tots i després van fer una altra ronda, al final vam recitar nosaltres. Primer vaig recitar jo, després l’Angel, a continuació la Laura i finalment l’Eloi. To seguit  vam fer una altra ronda i llavors ja es va acabar.

Però els que havien recitat van anar a sopar al menjador,  quan vam acabar de sopar ens van obrir la saleta, vam apagar les llums i vam obrir els làsers i ens ho vam passar pipa.

Tots jugàvem amb una pilota que hi havia allà i els poetes  ens van dir que si l’any  que ve faríem els poemes nosaltres, a nosaltres ens va semblar una idea magnífica i els hi vam dir que ho intentaríem.

Mai oblidaré aquell dia.