dimecres, 27 de novembre del 2013

L’excursió a Sant Llorenç

Un dia del mes de octubre, tots els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior vam anar a l’excursió de Sant Llorenç. Feia un dia molt assolellat i vam patir una mica de calor. El dia va començar així:


Quan em vaig aixecar em vaig rentar la cara, em vaig vestir i  em vaig posar colònia. Després em vaig beure la llet, em vaig rentar la cara i vam anar a l’escola. D’aquí una estona vam pujar a l’autobús i vam marxar ben contents cap a Sant Llorenç. Quan vam baixar de l’autobús, vam esmorzar i vam jugar una mica. Després ens van venir a buscar uns monitors molt simpàtics. Amb ells vam anar cap al camp d’aprenentatge on vam fer activitats. Primer vam entrar en una mena de casa com les que hi havia a la prehistòria. Allí ens van explicar moltes coses de la prehistòria, quan van acabar d’ explicar vam fer unes quantes activitats relacionades amb  la prehistòria. Primer vam fer blat, després vam polir pedres i també vam fer forats a les petxines per a fer collars com els que portaven a l’època.



Després vam anar a dinar i vam tornar als tallers, i després els monitors ens van dir que mentre dinàvem van fer una casa de pell.

Desprès amb fletxes vam caçar animals de plàstic, vam fer dibuixos en una paret imitant la pintura rupestre i també vam tallar sílex, que ens vam endur cap a casa. Desprès vam pujar a l’autobús ben cansats i vam marxar cap a casa.

Va ser un dia molt divertit, vaig aprendre coses importants i m’ho vaig passar molt bé.