dimecres, 27 de novembre del 2013

Les botes de bàsquet i els partits


Va ser al setembre quan vaig començar a entrenar amb les botes d’en Chris Paul (eren les meves). Eren molt còmodes i portaven una càmera d’aire molt gran. Estava molt alegre perquè començava a entrenar, quan va passar un mes o així em van nomenar el capità, porto el número dotze. M’ho passo molt bé jugant a bàsquet perquè també hi juga el meu jugador preferit, també porta el número dotze i és diu Dwight Howard, abans jugava a l’Orlando Màgic i ara l’han fitxat als Houston Rockets.

Jo jugo al Força Lleida, jo entreno els dimarts, dimecres i divendres. Aquest any ens ha tocat amb uns nens que són un any més grans que nosaltres. Al gener podrem jugar amb els de la nostra edat. Al jardí de casa meva entreno perquè tinc una cistella de bàsquet. Aquest any tenim un entrenador nou que es diu Albert. Ell diu que serem els millors botant la pilota.

A vegades agafen amb un nen del meu equip i li diuen d’anar amb els d’un any més grans.
I un dia em va tocar a mi d’anar a entrenar amb ells, era el dia 19 de Novembre. Va ser molt divertit! El que passa es que cansa molt però m’ho vaig passar pipa, als partits ens guanyen de molt però ens és igual perquè l’important és que ho fem bé.


La veritat és que de gran vull ser com en Dwight Howard. Ell és famós i a més fa 2,10 metres i potser pesa 140 kg. I als Houston Rockets també hi ha en James Harden, és molt bo tirant triples, igual que en Navarro o més. El Joan Carles Navarro també m’agrada però, més en James Harden i en Dwight Howard.
Jo porto jugant a bàsquet des de els 3 o 4 anys, primer va començar jugant a bàsquet el meu germà que es diu Guillem. A mi m’encanta jugar a bàsquet. Ara aquest mes de novembre i desembre haig de vendre unes loteries a cinc euros cada una i llavors, quan ho hagi venut tot, ho hauré de portar a les oficines del Barris Nord. Si ho venc tot em donaran un regal.

Ja vull que sigui Nadal, perquè faig l’aniversari el dia 25 de desembre, és un dia genial!
Jo de moment tinc 9 anys i al desembre en faré un més. El bàsquet és molt divertit, sempre m’hi esforço al màxim però quasi mai faig punt perquè normalment pujo la pilota. Faig triples, entrades...

Ahhh! Se m’ha oblidat una cosa, al desembre vaig de torneig a la Seu d’Urgell 4 dies. M’ho passaré pipa! Aquest Nadal m’ho vull passar molt i molt bé. Jo vaig començar jugant a bàsquet amb la categoria de babys, amb aquella categoria no sabia botar molt bé la pilota. Sabeu que a la NBA quasi tots els jugadors són milionaris?

Per exemple en LeBron James té la caràtula en un joc que és diu NBA 2k 14. Les seves camisetes són les més comprades del món. Aquí m’acomiado de vosaltres.

Desitgeu-me sort en el torneig. Espero que guanyem.