dimecres, 13 de novembre del 2013

La castanyada i els 4 dies de festa


El dijous a la tarda vaig anar al col·legi, teníem  dos classes: una de medi i l’altra de castellà. Només vam  fer castellà perquè després tota l’ escola al pati vam fer la castanyada.

Vam fer un ball de Grècia, tots ho vam fer molt bé encara que jo em vaig equivocar. Després ens van donar castanyes. Me’n  vaig menjar sis o set. Quan  vaig acabar vaig anar cap a casa a fer una mica de deures.
A la nit cap a les nou van venir l’ Anna i els seus pares, el Raül i l’ Abel i els seus pares a fer la castanyada amb nosaltres. Primer vam jugar a la Play Station 2, també vam jugar a dards i després a cotxets. Després ens amagàvem jo i l’ Anna a fer ensurts al Raül i a l’Abel. Els nens vam sopar pizza, pica-pica, panellets i castanyes, els pares van menjar ternasco; tots ens ho vam passar molt bé.



L’ endemà vaig anar a voltar pel poble amb la bici nova, la “ Monty ” i després vaig anar a l’ era de l’Anna.
M’ hi vaig quedar a dinar, vam menjar corder i vam beure coca cola, una beguda molt bona.
També van venir els seus tiets i cosins, i un gos que és deia Flock.

Després vam jugar a pujar a l’ arbre, vam fer una cabaneta pels dos gats i gates, vam anar a veure toros i vaques.

M’ ho vaig passar molt bé aquets 4 dies!