dimecres, 6 de novembre del 2013

La castanyada


El dia de la castanyada a l’escola vam fer balls, després els de 6è es van vestir de vells i ens van repartir castanyes i beguda com: coca cola, llimonada…  

Quant vaig arribar a casa li vaig explicar al pare i a la mare com m’havia anat i vaig anar directe a la rampa(una nova atracció per fer salts amb la bicicleta)i a les 6:30 estava a casa.  

A la nit el pare i la mare tot el bar i el restaurant ple menys una taula de dues persones, jo estava a la brasa perquè sempre els ajudo.

Me’n vaig  anar a dormir a  1:00 o a les 2:00 de la nit. El divendres no sabia que fer i vaig estar tot el dia a casa muntant un puzle. El dissabte va vindre la meva cosina i vam acabar de muntar el puzle. E l diumenge al matí vam anar a patinar i a la tarda va marxar la meva cosina. El dilluns vam veure GRU 2 i RED 2.