dimecres, 6 de novembre del 2013

La castanyada

El dijous a la tarda vam celebrar la castanyada a l’escola, vam fer uns balls i  vam menjar castanyes i beure Cocacola i Fanta, a les 18:00 vaig anar a entrenar.




El divendres vam anar a celebrar la castanyada a Juncosa, amb el pare, el meu germà, el tiet i la padrina, i més tard van venir un tiets de Reus. Vam dinar espaguetis i pollastre a l’ast. A les 16:00 vam anar al cementiri a veure els padrins i tota la gent que havia mort.


El dissabte al matí a les 11:00 teníem un partit de futbol contra l’Agramunt, vam guanyar 1-5 i amb 12 punts a la classificació anem cinquens. A la tarda vaig fer deures i vaig mirar 2 capítols d’una sèrie.





El diumenge al matí vaig fer tots els deures, i al migdia vam anar a Camarasa a dinar a Can Pere. A les 15:00 vam anar a caminar per la vora del riu, havia molts insectes i també molta vegetació. Vam arribar a casa i vaig estudiar els temes de Medi i Castellà.


El dilluns em vaig aixecar a les 8:00 vaig mirar la pel·lícula de Ice Age 4: La formació dels continents, vaig esmorzar i vam anar al Zara a la botiga de roba a comprar-me dos pantalons, a la tarda vaig anar a entrenar i el dia següent cap a l’escola.