dimecres, 6 de novembre del 2013

La castanyada

El divendres a la tarda vam fer una dansa al pati de l’escola, després  ens  van repartir castanyes i als pares també. Quan es va acabar la festa vam ordenar les cadires i vaig anar a casa i vaig fer uns quants deures.


El dissabte vaig acabar els deures que em faltaven, vam  anar amb la meva iaia a la Plaça Major a comprar un llibre del Geronimo Stilton i una napolitana de xocolata.




Després vam marxar a casa d’uns amics de la mare i ens vam quedar a dormir, després vam anar a esmorzar i vam marxar cap a casa, a la tarda vam anar a la botiga del BricodePot  i vam comprar un radiador petit.


El dilluns em vaig aixecar del llit i vam anar a casa de la meva  iaia, i la meva mare se’n  va anar a treballar i em vaig quedar a casa de la iaia fins a dos quarts de cinc.


I el dimarts vam tornar a l’escola.