dimecres, 6 de novembre del 2013

La castanyada

El dijous a la tarda amb tots els nens i nenes de l’escola vam celebrar la castanyada, tots els nens i nenes van sortir a ballar alguna cançó, els nens de 6è van repartir castanyes i beure per a tots els nens de l’escola i després a l’acabar la castanyada jo i la meva cosina petita vam anar a la guarderia, i ens hi vam estar 5 minuts i després vam anar a la rampa als Sarraïns, allà ens vam trobar amb els amics de l’escola i després a les 7 vaig anar cap a casa i ja m’estaven esperant el pare i la mare al magatzem de casa.



Vaig haver d’anar a comprar cocacola, després vam parar la taula el pare i jo,  i després van començar a venir els convidats de la festa. De nens van venir: l’Anais, la Laia, l’Eduard i jo i de grans eren: la mare, el pare, l’Eduard, la Susana,  el Manel i la Montse.  Per sopar vam menjar  canelons i panellets que els havíem fet jo i la mare  el dia abans.


Després de sopar vam jugar a conillets a amagar, quan estàvem cansats vam pujar a dalt  a jugar a la tableta i als mòbils, i a les 2:00 vam mirar la televisió i després van marxar tots.


M’ho vaig passar molt bé.