dimarts, 29 d’octubre del 2013

Les meves vacances d'estiu


Les meves vacances han estat molt curtes, ara us explicaré el que he fet. Vaig anar a les piscines just el dia que havia acabat l’escola. Llavors a la tarda vaig quedar amb el meu amic Roc. I també em van muntar una piscina nova a casa. Uns quants dies després vaig anar al Campus de bàsquet de Berga, allí vam fer la nit de por, tornejos…

Després de Berga vaig anar un Camping situat a Cambrils, allí hi havia el nostre Bungalow. A mi em va costar molt d’instal.lar-me allí hi havia una piscina, i dos tobogans, un per nens petits i l’altre per a nens grans.

L’endemà va anar tots a la platja i jo vaig fer una col.lecció de pedres, també vaig recollir una mica d’aigua de mar.

I un dia per sorpresa vaig anar al cinema a veure la pel.lícula EL  LLANERO SOLITARIO.

A mi em va agradar molt. I per últim vaig anar a la festa de Sant Joan, però aquest any no vaig poder tirar petards perquè em vaig fer mal a l’ull.

Aquest estiu ha sigut meravellós.