dimarts, 29 d’octubre del 2013

Les meves vacances d'estiu

Hola em dic Lluc i ara explicaré les meves  vacances  d’estiu.

Després  d’acavar el cole, vaig anar dos dies  a les piscines. El dia vint-i-quatre vaig anar a la plaça dels  sarraïns a tirar petards  perque  feien la revetlla de Sant Joan. Vam menjar un entrepà de llonganissa i vam convidar als nostres  amics. La meva mare a mi i a l’Èric ens va comprar molt petards, begudes, patates…


Quant van encendre la foguera  tothom va començar a tirar petards.


Vaig anar uns quants dies a les piscines perquè des de l’altre  estiu que no hi anava.
Aquest estiu els pares m’han deixat anar a les piscines en bicicleta.

Al cap d’uns dies la padrina Maria, em va dir si voliaanar amb ella sis dies de vacances a Girona a casa de la tieta Rosita.Com que l’Èric ja era a campaments de Vilanova de Prades li vaig dir que si.