dimecres, 23 d’octubre del 2013

Les meves vacances

Han estat unes vacances  divertídissimes .Comencen  així 
El dia que vam  acabar era l’aniversari  de la meva mare. Va ser molt divertit.

El juny va ser tot piscines i preparar les colònies a Bastanist. La primera quinzena de juliol vaig anar a unes estades de futbol a Benavent amb el meu entrenador,  el Jaume, que va arribar a jugar al  Barça. Les estades  eren sobre tecnificació i dreta i Esquerra.

Al cap d’una setmana que em va passar a poc, a poc… vaig poder anar a les colònies
a Bastanist que anava sobre un viatge en el temps: amebes, primers humans,… fins al robots els homes de gris.
 



L segona quinzena d’agost vaig repetir estades amb el Jaume, el dissabte de la primera setmana vam fer un partit contra el Lleida que vam perdre  2-4.

L’11 d’agost vaig anar a córrer la cursa popular del meu poble on els meus amics,
Roger, Arnau, Quim, Marian, Núria…  per a que guanyés a la campiona de Catalunya  d’un any més.
El dia 11 de setembre vaig anar a tocar les campanes  al campanar d’Albesa, va ser molt divertit. Aquell dia també vaig anar amb patinet fins a la granja del Salvador Serra i vam tornar fent carreres amb punts amb els meus germans (Toni I Pep), malgrat que vàrem quedar tots empatats 28-28-28.



Han estat unes vacances llargues i divertides, l’únic que m’han Passat molt ràpid.