dimarts, 29 d’octubre del 2013

Les meves vacances d'estiu


Entre el 23 de juny i el 2 de juliol vaig anar a ajudar al meu pare, el meu pare munta màquines i arregla màquines, treballa per la Coca Cola i cada dia va aproximadament a cinc bars de la província de Lleida.

Ens vam quedar 3 dies a la platja i 3 dies a la muntanya , va ser molt divertit. A la platja vam arribar almenys a 20 o 25 metres de l’arena i un dia ens va volar el para-sol, al final la vam recuperar. A la muntanya ens banyàvem en un riu, també en un llac i un dia vam anar a caminar i vam arribar de Llavorsí fins a Rialp.

Vaig anar una setmana a casa del meu tiet, amb ell jugàvem a futbol, a tennis, anàvem a la piscina. Cada nit anàvem a caminar, un matí ens vam llevar a les 7:00h i vam anar a escalar una muntanya que hi havia a prop.

Fins els dies de setembre estava a casa, feia deures, anava a la piscina, jugava a la Play o anava a entrenar.



Jo entreno a la Bordeta, un equip de futbol de Lleida.

I el 11 de setembre, vaig anar a la Via Catalana, ens va tocar a l’Aldea , això és cap baix a Tortosa, va ser impressionant, amb les estelades i tots d’un color especial, el groc. Al final del dia el Joel tenia un partit de futbol, hi vam arribar a temps però vam perdre 2-3 perquè jugàvem a la Bordeta contra el Fraga. Va ser un dia pletòric.

El dia següent cap a l’escola.