dimarts, 29 d’octubre del 2013

Les meves vacances

Hola, em dic Emma i us explicaré el que he fet aquestes vacances. Quan van començar vaig anar a les piscines tots els dies. Quan va arribar sant  Joan me’n vaig  anar a un càmping que es deia Aneto, quan vaig arribar vaig parar la  tenda, vam anar a sopar i com que era el meu aniversari vam comprar pastís i vaig repartir unes varetes que feien llum i vaig anar a investigar, després vaig anar a dormir més aviat que tothom perquè  m’havia d’aixecar a les 4 per  anar apujar  el meu primer 3.000.




Quan va arribar la festa major me’n vaig anar a València,  hi havia un càmping vora la platja de 2 km de llargada i 3 piscines: 1 normal, l’altra amb un tobogan i una cascada i l’última amb 10 tobogans 2 “jacuzzis”  i 6 bolets d’aigua.


A València també vaig anar a l’oceanogràfic i a les coves de sant Josep.


I llavors és quan vaig arribar  cap a l’escola.