dimarts, 29 d’octubre del 2013

Les meves vacances d'estiu

El 22 de juny vam fer vacances de l’escola durant 3 mesos.


11 a Port Aventura vam pujar al Dragon khan, al Furius Baco que és el més ràpid de Port Aventura també vam pujar al Tutuki Sphlas als Tronquet,  també va manar a veure el espectacle de les bombolles.

 
Vam fer l’acuaparc aquí al poble de Albesa a les piscines. Van fer la cordera i vaig quedar tercer, però com que diuen que es classifiquen tres nois i tres noies jo vaig quedar el segon i el meu amic Àngel va quedar el primer.
Van fer el correfocs que són persones que es vesteixen de dimonis i “juguen amb foc”. Vam anar a Besalú i ens vam trobar que feien la fira Medieval. Vam anar a dinar a un restaurant boníssim. Vam arribar a les 6:00 i a les 9:00  estàvem a un concert de Figueres.

Aquestes vacances han estat genials!