dimecres, 23 de gener del 2008

Una entrevista a la Maria, una senyora que treballa per nosaltres

La Maria, des de fa molts anys, treballa a casa meva, al nostre forn. És de Santander i fa 20 anys que viu a Albesa té 3 filles que ja son grans i que ja treballen. La Maria a casa meva escaliva pebrot i albergínies cada dia. El dilluns al mati està a dalt a casa meva planxant la roba i endreçant casa, a la tarda escaliva pebrots i albergínies Dimarts al mati torna a escalivar i a la tarda també escaliva, dimecres només ve a la tarda i a les 5 de la matinada el divendres i el dissabte .

Maria, que t’agrada Albesa ?

Si m’agrada perquè es un poble tranquil i bonic.

Que t’agrada escalivar al lloc que treballes?
Sí, m’encanta perquè són molts bons jefes i treballo molt bé.

De que t’agradaria treballar?
Si pogués treballaria d'escriventa a Santander.


Tornaries a la teva ciutat a viure?
No, però el troba a faltar no massa.


Si poguessis tornar a la teva ciutat per quin motiu hi tornaries?
Hi tornaria per problemes familiars i per visitar-la.

Si mai tornes a la teva ciutat ens trobaries a faltar? Per què?
Sí, molt, i més a tu que t’estimo molt i a tots els amics.


T’agradaria que les teves filles es casessin?
Mira que facin el que vulguin, és la seva vida i no els privo de fer res, ja són prou grans.

Bé, fins aquí l’entrevista amb el Maria.
Entrevista realitzada per: Anna Cardeñes Ortonobes.