dimarts, 8 de gener del 2008

Les vacances amb els cosins

Avui un parlaré de les vacances amb els cosins (amb els meus clar), un es diu Tomàs (que els amics d’Albesa li diuen Puyolet) i l’altra es diu Anna que la coneixen del Messenger. La meva tieta es diu Maria, igual que ma padrina, i no tinc tiet perquè s’han separat.

Les vacances amb els cosins han sigut molt divertides, sobretot perquè des de l’estiu que no els veia els primers dies vam cagar la soca: a l’Anna li va cagar un poster de gats, al Tomás un traje del barça blau, a la Marina unes arracades i una estelada, a mi el joc Party & co, al meu pare colònia, a la meva mare diners i unes arracades, a la meva tieta diners i una colònia, a la meva padrina una polsera i al meu padrí un moneder.
El Pare Noel a l’Anna li va portar unes arracades i al Tomás una pista de cotxes.
Vam anar a la pista de gel i ens ho vam passar molt bé encara que vam acabar amb uns quants blaus al cul.
La cavalcada de reis va ser molt xula i vaig agafar una bossa plena de caramels.
L’Anna havia de fer un treball de Nadal i li va costar totes les vacances acabar-lo, però li ha quedat molt bé.