dimecres, 30 de gener del 2008

Les meves vacances d’hivern

Les meves vacances d’hivern han sigut molt divertides perquè he jugat amb els meus amics, he anat a casa d’un amic meu i hem jugat a l’ordinador i a la play. Aquest hivern no ha nevat però ha fet molt fred, he estat malalt una temporada però després m’he posat bo. Quan ha vingut el Pare Noel m’ha portat una cosa que es com una nintendo i un joc. Uns dies he jugat amb aquell joc i he anat a jugar a ping-pong. Els reis m’han portat una bici nova però no l’he provat. El dia de cap d’any van vindre convidats a casa a sopar, quan vàrem acabar de sopar vaig anar a jugar a l’ordinador i després una mica a la nintendo. Quan van ser les dotze en punt vaix anar a menjar-me el raïm de la sort. A mi no em va caure cap raïm al terra però al meu germà si. Després de les campanades vaig veure una pel·lícula d’un Pare Noel i quan es va acabar a les tres hi havien persones que cantaven i m’hi vaig estar fins a les 5, desprès vaig anar a dormir. Les vacances a jo m’han passat molt ràpid i em va donar la sensació que eren molt curtes.