dijous, 10 de gener del 2008

Un dia molt divertit


Un dia a Andorra
Va començar que la meva tieta de Peramola volia anar a Andorra. Nosaltres, els meus pares i jo, ens agrada molt anar a Andorra però també ens agrada molt anar a Prades. La meva mare va dir: "Deixem-nos de dir quan anirem a Andorra i tornem-hi dissabte dia 12 de gener". Jo com sempre estava molt contenta d'anar Andorra i comprar-mecoses amb els diners dels reis mags d’orient. Em vaig comprar un munt de coses que em feien utilitat. els meus pares també es van comprar coses pel forn: sucre sal... També el que no hi podia faltar era el formatge d'Andorra, per mi es molt bo i també es molt bo per la meva família. La meva tieta volia anar a Andorra per comprar gormanteries però també es va comprar coses de la cuina. La meva cosina, de 17 anys, es va comprar un mp4 amb els diners dels reis d’orient. Els dissabtes a Andorra no s'hi pot passar de gent, entre dintre els magatzems i a fora amb els cotxes i allà a la frontera es molt pesat per mi. Aquest dia que hi vaig anar m'ho vaig passar d’allò més bé amb la família. Si us expliqués als que no hi heu anat que es super gran i hi ha potser quatres grans magatzems segur que hi voldreu anar...