dijous, 31 de gener del 2008

Port Aventura

L’estiu passat vaig anar a Port Aventura i m’ho vaig passar molt bé. Si voleu que us ho expliqui escolteu be.
Hi vam anar amb mon pare, amb ma mare i amb ma germana. Primer vaig pujar amb la meva germana i la meva mare al Tuki-Tuki-Splash. Era una mica per mullar-me i per acostumar-me a les baixades fortes.
Després vaig pujar amb el meu pare amb un vídeo on les cadires es mouen i sembla que siguis en un submarí i es diu Sami, també hi ha un dofí que te una màquina que tradueix les seves paraules, però aquesta màquina no existeix i el dofí esta fet per ordinador. Si es la primera vegada que hi pugues et pots emportar un ensurt.
Després com a la meva mare li agraden els festivals vam anar a veure un que es diu China Town, era molt impressionant perquè hi havia un noi que s’embolicava dins una caixa quadrada de 30 cm cada costat, un escalava per una barra d’alumini d’aquelles que rellisquen tant... En concret em va agradar molt.
Després jo i el meu pare ens vam esperar perquè la meva mare i la meva germana van pujar al Dragon Kan. Quan ma mare va baixar estava tota marejada però la meva germana hi volia tornar a pujar.
Vam anar a dinar a Mèxic i vam veure un festival molt avorrit. Després jo i ma germana vam pujar als tronquets, per mi les baixades eren fortes però em vaig divertir molt. Vam menjar un gelat i ens en vam tornar cap a casa. Quan vam arribar el primer que vam fer va ser... Caure morts al llit!