dijous, 31 de gener del 2008

Viatge al Marroc


L’ultima vegada que vaig anar al Marroc em vaig sorprendre perquè feia temps que no hi anava i em pensava que era mes petit. Lo primer que vaig fer es anar a passejar amb el meu germà i el meu cosí, desprès vaig anar a dinar macarrons i vaig explicar com em va anar el viatge, que vam veure pel viatge i tot quan vam acabar de dinar el meu avi em va donar un euro per comprar lo que vulgués. El que em va durar més va ser esperar que acabessin de preparar els macarrons però el que menys era acabar-me les xuxes i els caramels que m’havia comprat.

Després també vaig jugar amb els meus germans amb una pilota que hi havia allà i al cap d’una hora vaig pujar a dalt a casa a veure un programa de riure. El meu germà volia anar a passejar i hi vam anar plegats i menjant un entrepà, quan vam torna de passejar ja eren les cinc en punt i vam començar a jugar a un joc que ens havíem inventat, tot el rato guanyava i quan va venir el meu cosí em va guanyar tres vegades jo nomes el vaig guanyar una vegada.

Més tard vam anar a comprar amb la mare i la padrina. Quan vam tornar de la compra vam trobar el pare pel camí li vam preguntar l’hora, eren les sis vam fer una cursa fins a casa i quan vam arribar a casa, vam entrar a casa. Va ser un dels dies mes increïbles de la meva vida.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Com tots els països, el Marroc té el seu encant...