dijous, 31 de gener del 2008

El Cucalocum

Vaig anar al Cucalocum el dia 2-1-08 amb els meus pares, mon germà i la Laia. A l’entrada ens hem hagut d’esperar perquè obrissin i ja va començar la diversió.
Primer vam pujar a unes màrfegues i el que m’ha agradat mes es el tir amb arc que era al Cucaesports, on hi havia tota mena d’esports on els hem provat tots i van ser molt divertits. Vaig jugar amb mon pare, la Laia, un amic de mon pare i la seva filla però vam perdre, però la qüestió es que ens ho hem passat bé.
No em va agradar una cosa, saltar, ja que et lliguen, també vaig anar a un lloc d’escalar i tirar-me per una tirolina però la Laia no hi va pujar perquè te por de les altures i també vaig anar en bici. Però no vaig poder pujar amb un lloc d’una granja amb mon germà perquè era massa gran però no hi va passar res especial. Lo important es que ens ho vam passar molt però que molt be i al final vaig marxar perquè s’havia de tancar i m’ho vaig passar bé.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Deu ser molt divertit...