dimecres, 30 de gener del 2008

Un dia inoblidable


Encara recordo, com si fos ahir, el dia de la meva Primera Comunió, va ser un dia emocionant, ple d’alegria, goig i pau ... El dia tres de Juny de 2007 ho vaig celebrar amb la família i amics. L’estona de la cerimònia per mi va ser molt curta. El primer que se’m va acudir va ser assentar-me i saludar el mossèn i a l’acabar el mossèn ens va donar un regal. En acabar la cerimònia, la Mònica, una fotògrafa, ens va fer unes fotografies i van quedar molt bé. A fora al carrer tota la gent m’estava fent fotografies i vaig anar amb la Marina, l’Andrea (la germana de la Marina). Amb l’Andrea i la Paula ens vam escapar carrer avall i ens van vindre a buscar per fer fotos. La cosa que més em va agradar va ser el restaurant, un dinar boníssim per a mi i espero que per a tots els convidats. Quasi ho vaig poder fer tot menys baixar de l’altar i parlar amb la família. Una cosa en especial va ser que ni l’Oriol, ni Anna, ni el Josep, ni el Jaume, ni l’Arnau ni jo vam fer un petó al baptismal. I tan bé que m’ho vaig passar que tot em va agradar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Esteu molt guapos nens.

Anònim ha dit...

Esteu molt guapos nois i noies.