dimecres, 30 de gener del 2008

Un dia emocionant

En un dia fa molts anys va ser molt emocionant per a mi, vaig anar a un lloc que era com una mena de Port Aventura. Hi vaig anar quan tenia vuit anys amb tota la meva família i també amb el meu cosí i la seva mare. Primer de tot vaig mirar les coses que hi havien i n’hi havien de molt interessants, i el primer que vaig fer va ser que vaig anar amb uns cotxes petits que havies xocar amb els altres. Em vaig quedar allí fins que es va acabar tot allò i després vaig anar amb un altra cosa. Després d’un temps vaig anar amb una cosa que eren uns cotxes que anaven molt ràpid. Quan vaig anar amb aquells cotxes tenia una sensació de por primer, però després ja m’hi vaig acostumar i hi vaig anar un altra vegada. Després hi havia un tren que entrava en un túnel i jo li vaig dir a la meva mare que hi volia pujar amb el meu cosí, hi vam pujar els dos i a dintre hi havien coses de por i homes que se ficaven una roba de monstres i pintaven per la paret una cosa roja que hauries dit que era sang. Primer vaig tindre una sensació de por jo i el meu cosí perquè estava tranquil i un home que tenia aquella roba em va fer un espant però després m’hi vaig acostuma. Li vaig dir a la meva mare que hi volia tornar a pujar i vaig pujar un altra vegada. La meva mare no em va deixar pujar en una roda que aguantava una cadira i la meva mare no em va deixar pujar i vaig anar a casa a la nit.