dimarts, 8 de gener del 2008

El meu poble

Jo soc l´Andrei Marian tinc deu anys i l’any passat vaig vindre aquí. Jo vaig vindre de Verdes un petit poble de Romania que esta situat al nord.Te muntanyes altes i a molta naturalesa. A jo m’agrada viure allà perquè puc anar per les muntanyes, anar al riu i fer moltes coses. I a molta herba i fa molt fred a l’hivern. A l’hivern i a molta neu que arriba fins als peus i pots anar amb el trineu per on vols. A l’estiu fa molta calor, però aquí ni fa mes. I a moltes inundacions per culpa de l’aigua, però al meu poble no i a agut ni una inundació. Al meu poble pots viure molt be. A l’hivern fa molt fred i per anar a fora de casa et tens que tapa molt, mola perquè i a molta neu i pots anar per les muntanyes congelades. Quan ve l’estiu i a molts fruits i ni pots menjar molts. A l’estiu el que m’agradava fer a jo era anar per les muntanyes i juga pels boscos. Al poble i a molts arbres i es poden cremar molt fàcilment. Però encara no s’ha cremat ni un arbre fins ara. Quan es estiu pots anar pels camp de herba i jugar amb totes les coses que vulguis.