dimecres, 16 de gener del 2008


El somni de la meva vida
El piano, des que era petita, m’agradava el seu so. A 5è curs vaig decidir apuntar-me a classes. El primer dia va ser genial, m'ho vaig passar molt bé. La professora de piano es la Sònia Font Ballesté, la professora de música a l'escola, en sap molt, toca genial. Al primer trimestre em van deixar triar cançons però no nadalenques, una cançó que m’agradés, jo no s’havia per a que servia aquella cançó, i es veu servia pel festival de l'hivern on toquem una cançó. A mi em va agradar la cançó de Old McDonald i ja porto un trimestre assajant i crec que toco bé, a qui no li agradi com toco mala sort. A les classes de piano hi anem de dos en dos, jo hi vaig amb la Marina Codes Garcia que quasi es la meva veïna, som molt amigues ella també per Nadal va tocar molt bé.
El piano es un instrument de corda, abans quan encara no hi havia pianos hi havia òrgans, no sonen tan bé com el piano però s'hi assembla. Les notes del piano poden sonar agudes o greus, cap a la dreta es agut i cap l'esquerra es greu. Encara existeixen els pianos verticals i els pianos de cua potser no els coneixeu perquè son molt antics.
Les parts de un piano son: la part d'amazona de fusta que fa que l'instrument s’aguanti a terra, un piano te dues parts inicials clarament diferenciades. Una es el teclat, també tenim les cordes i el so que fa que la cançó soni mes bé. Amb el pedals fa que la música i el so soni mes fort o ressoni.