dimecres, 15 de gener del 2014

Vacances de Nadal


El dia 20 de  desembre vaig estar dos dies a casa la meva cosina, l’endemà vaig anar a Lleida  a fer un vermut i a les 2:00 vaig anar a dinar a casa la meva padrina i a la tarda vam anar a casa a jugar a la “play station 3”.

El dia 22 de desembre vam anar a cagar el tió a casa la meva tieta, ens va cagar moltes coses divertides com: una maquineta elèctrica, un estoig, retoladors, un llibre...I despeses va venir el Pare Noel. El dia 23 vam anar a dinar a casa del meu padrí i també em van donar regals. L’endemà dia  24 vam anar  una altra vegada a casa la meva padrina, vam fer un dinar amb tota la família, el dia 1 de gener vam estar a casa sense fer res, el dia 2 vaig fer tots els deures que tenia pendents: català, castellà i medi.

El dia 4 de gener vaig anar a mirar una pel·lícula amb els meus amics. El dia 5 de gener era el meu aniversari , feia 11 anys,  vam parar la taula i el meu pare  em va donar un joc que es deia “gran defauto 5” i a les  6:00 vam anar a Lleida a la cabalgata de reis i quan  vam tornar hi havia regals per les meves cosines i a mi em van regalar un patinet i el gran turisme 6, a la meva cosina petita li van regalar una caseta de fusta i una caseta de “pin i pon”,   a la meva cosina gran un altre patinet i un joc de la nintendo.

El dia 7 de gener vaig anar a casa la meva padrina de Lleida. I així han anat les meves vacances.