dimecres, 15 de gener del 2014

Les vacances d'hivern

El dia 19 de desembre a la tarda, vam fer el festival, vam cantar unes cançons i al final van donar els premis dels dibuixos de Nadal que havíem fet els alumnes de l’escola, de tota l’escola va guanyar la Laura i de 5è, la nostra classe l’Àgata.

El divendres al matí vam mirar una pel·lícula de Nadal, després del pati els de 6è van cagar la Soca i ens van portar un joc de taula, anomenat Cluedo, consisteix en trobar l’assassí. A la tarda els reis de la Cocacola, que és on treballa el meu pare, em van portar un rellotge molt bonic, un helicòpter a radio control i un llibre anomenat “ Un puente hacía Terabithia”.

Dissabte a les 10:00 tenia un partit de futbol, jugava contra el Mig Segrià, el Àngel de la meva classe jugava de davanter i jo l’havia de parar, ho vaig fer i vam guanyar 1-5, a la nit vam anar a un sopar que organitzaven l’equip del Joel.

Diumenge vaig estar a casa, vaig fer uns quants deures i vaig jugar a la Play, al Fifa 14, al Ultimate Team, que és un joc que has de fer el teu propi equip.

 Dilluns vaig fer els deures del Brillant, vaig jugar a la Play i a la tarda a l’entrenament de futbol m’ho vaig passar “bomba”.

Dimarts vam anar a dinar a un restaurant, i vaig dinar molt bé.

Dimecres era Nadal i ho vam celebrar a Juncosa, ens van donar euros i va ser un dia fantàstic.

Dijous teníem un dinar amb la padrina, vam fer el vermut, vam dinar i vam mirar una pel·lícula tots junts.

Divendres el Joel tenia un torneig  a Fraga, no van perdre cap partit, en van empatar dos i ens van guanyar quatre. Gràcies a aquest resultats van guanyar el torneig.

Dissabte vaig estar a casa, fent deures, jugant... A la tarda vaig anar a jugar amb el Roc i em va ensenyar la seva Pocket.

Diumenge vaig anar a jugar al carrer amb el cotxe i l’helicòpter a radio control.

Dilluns vaig estar a casa i a la tarda vaig anar a entrenar, a l’entrenament vam fer uns partidets entre nosaltres.

Dimarts al matí vam anar a la perruqueria de cosina de ma mare a tallar-nos el cabell. I a la nit vam celebrar les campanades tots junts.

El dimecres vam anar a Llavorsí a passar el dia, l’aigua del riu era molt freda i vam pujar la muntanya que estava a la vora del riu.


Dijous vaig acompanyar al meu pare a treballar, ens vam llevar ben d’hora, al matí vam anar a Mollerussa, vam anar a dinar i a la tarda vam anar a un bar de Lleida i a Alcarràs.

Divendres a la nit i dissabte al matí jo i el Joel teníem tres partits, dos del Joel i un meu. Nosaltres vam guanyar 6-2, el Joel 3-3 i 2-1.

Diumenge com que ser els reis són els pares, hem van portar els regals: un cotxe radio control, una dessuadora, unes sabates que comprarem el dimarts i les padrines em van donar diners.

Avui, dia 6 de gener, estic escrivint la redacció que em va manar el mestre de català, ens va manar fer una redacció de les vacances d’hivern.

Demà anirem a comprar unes sabates per mi, no ser quines seran, però això si que ho ser segur, seran molt guapes. I a la nit diré: “ Adéu vacances, hola escola”.

I dimecres cap a l’escola.