dimarts, 28 de gener del 2014

Mahatma Gandhi


El dia de 30 de gener se celebra el dia de la Pau perquè aquest dia a Mahatma Gandhi el van assassinar perquè ell volia la Pau al món i al seu país.

A mi m’agradaria molt que no hi haguessin guerres i violència. Per això se celebra el dia de la Pau, però encara que se celebri un cop a l’any s’hauria de tenir Pau tots els dies de l’any.

Jo crec que els conflictes s’haurien de resoldre dialogant (parlant). Totes les guerres que hi ha al món jo crec que s’haurien de evitar perquè arribaria un cert moment que arribaria a tot el món i el planeta Terra acabaria destrossat i les guerres tenen que acabar.

Jo crec que la violència com la boxa, els homes que roben i tot això és molt dolent. Nosaltres a l’escola l’Àlber d’Albesa també celebrem el dia de la Pau, fem uns paperets amb frases de la Pau, dos voluntaris de cada classe surten i després les pengem i fem alguna activitat, és molt divertit.

A mi no m’agrada pegar ni insultar, però alguna vegada em passa que insulto a les meves germanes, alguna vegada amb els meus amics ens barallem però el dia següent ja ens perdonem i ja juguem junts.

A mi m’agrada el dia de la Pau perquè no ens peguem i això ens o em de fer durant tot l’any.