dimecres, 15 de gener del 2014

Vacances de Nadal

El dia 20 de desembre vam sortir del col·legi després del festival. Va manar a dinar al menjador, vam tornar a casa i mentrestant que no venia la mare vam fer els deures amb la padrina.
Quan la mare va ser a casa va manar a la botiga del Media Markt i ens va fer el regal del pare Noel que va ser una tableta per casa, en pic vam arribar a casa, vaig carregar-la i a l´endemà la vam provar i hi vam instal·lar  jocs.

Com que la mare estava cansada no vàrem sortir. La mare com a premi d´haver acabat el trimestre vam fer unes pizzes i vam mirar una pel·lícula.

L’endemà, després d´esmorzar, vam anar caminant amb els gossos cap al cementiri  a portar unes flors al meu besavi i després  al baixar tots a taula a dinar.

Al dia següent vam estar a casa  dels padrins a Lleida i tots plegats vam fer unes partides al parxís, i una mica més tard també vam fer un passeig pel carrer Major i a la Plaça Sant Joan hi havia una pista de patinatge sobre gel.

Els padrins van pujar a Albesa i amb el meu germà i la meva mare vam anar a la plaça dels Sarraïns  a patinar tots plegats, el meu germà va aprendre a patinar, al cap d´una estona vam anar cap a casa a dinar un bon ``pica pica´´ i una paella d´arròs , i de postres la mare va fer un braç de gitano de nata, estava boníssim.
 El dia 24 a la nit ens van repartir els regals del pare Noel que eren: "monos locos", un robot que fa llums i porta unes pistoles i gira 360º, un joc del Spiderman i unes baldufes.

El dia 25 vam dinar tots plegats i celebràvem el Nadal.

El dia 30 de desembre ens vam endur un bon ensurt: la mare va sentir que el gos del meu tiet buixia molt i estava neguitós, va guaitar per la finestra perquè vam sentir un cop molt fort, i la mare va veure un lladre al pis de baix dels meus padrins, de seguida la mare va trucar als mossos d'esquadra i vam venir de seguida.
El dia de cap d'any vam fer un sopar amb els padrins a casa meva i vaig aguantar fins que va arribar l'any nou.

També vaig anar amb el Roc, Ángel, Marc, Anaïs i el Pau a la Saleta a veure una pel·lícula: "Los juegos del hambre ", després vàrem jugar a futbol a la plaça de la Pedrera.

La nit de reis vam anar a la cavalcada de Lleida i vam recollir moltíssims caramels, i ens vam quedar a dormir a casa dels meus padrins, i el dia de reis hi havien els regals que eren: dos carteres per l'escola, uns mitjons, dos llibretes, dos puzzles de 500 peces, un poblat d'indis, i  per al meu germà hi havia un llibre del Spiderman per pintar amb enganxines.

Aquestes han sigut les millors vacances que he tingut.