dimecres, 15 de gener del 2014

Les vacances de Nadal

Aquestes vacances han estat genials, perquè m’han portat un dòmino, un joc de la PS4 que es diu KNACK, diners, una targeta que serveix per ficar diners i després instal·lar-me jocs a la PS4, anar a esquiar i una pit bike, és una moto però de les petitetes. Els reis ja no em van portar res perquè ja se el que son.

A les meves germanes també els hi han donat coses molt més bones com un ordinador pantalla tàctil amb Windows 8.
 Jo el cap d’any no estava a casa meva, estava a esquiar en un hostal parc natural.
 Allí em vaig quedar dos dies amb el meu padrinet perquè anàvem a esquiar i després d’esquiar anàvem a dinar i després el penúltim dia abans de marxar vam fer una sant silvestre a Benabarre de 4km i després ens donaven una mica de galetes, aigua... Després el dia següent vam fer les motxilles i vam anar a esquiar i després vam marxar cap Albesa. Allí vam estar parlant amb els pares de com ens va anar i després me’n vaig anar a menjar i a la meva habitació a estirar-me una estona perquè estava cansat.

El joc de la PS4 també és molt bonic, el dòmino també era molt bonic i la pit bike era genial, em va  encantar. 
Aquestes vacances han estat genials!