dimecres, 15 de gener del 2014

Vacances de Nadal

Aquestes  vacances  han  sigut  bastant  llargues.  El  dia següent,   quan  vam  acabar  l’escola, vaig  anar  a passejar  amb  el  gos que  és  de raça  Breto  i  és petit. El  dia  22  vaig  estar  tot  el  dia  a  casa, a la  nit  vaig  anar  al  “Macdonals”.


El  dia  23  vaig  anar  a casa  de  la  meva  cosina, em  vaig quedar   a  dormir  a  casa  seva. El  dia  següent vam  anar  al  carrer  Major  i  em  van  comprar  dos  jocs:  un que es  diu  WRC  3  i  un  altre  que  és  de  la segona guerra  mundial.
El  dia  de  Nadal,  el  Pare  Noel em  va  portar  un  scalextric de  carrera  "go". El  dia  d’any  nou  estava  molt  cansat  però vaig  aguantar  fins a l’hora dels  raïms , van  ser  molt  bons.


Els  reis  em  van  portar  el  “furte  comanci”  i  una  pistola  de  petards. I  el  dia  6    vaig  anar  a  Barcelona  a  un  centre comercial,  hi havia  el  game,  l’HM,  etc... . Al  centre  comercial  hi havia  una  botiga de  jocs,  ficaves  un  euro  i  jugaves  a  un  joc,  jo  hi vaig   jugar  dos  vegades  a  un  del  futbolin  i  a  un  altre  de  bàsquet  amb  la  meva  germana,   després  vam  menjar  al  Macdonals.