dimecres, 15 de gener del 2014

Les meves vacances de Nadal


Aquestes vacances han estat així…
Tot va començar el 20 de desembre al migdia, ja havíem arribat a les vacances de Nadal!!! Per fi ja tindríem uns quants dies per descansar.

L’endemà , el dissabte, vaig jugar l’últim parit de l’any contra un amic meu, en David, que juga amb la Bordeta de Lleida, el diumenge va ser molt avorrit i els altres dies fins a Nadal vaig anar fent els deures i preparant el Nadal.

La nit de Nadal va estar divertida i bonica, vam fer cagar la soca.
Ja ha arribat el Nadal! A dos quarts de dotze estàvem a l’església preparats per representar un pessebre vivent, jo era l’àngel, després d’una hora a l’església vam sortir per a dinar. A casa fem un dinar familiar i després fem cagar la soca.

Una altra vegada els  dies van ser d’espera fins arribar el dia 30 que vaig anar a Barcelona a veure un partit de futbol de la selecció catalana. El 31 vam fer el sopar de cap d’any a casa d’uns amics dels meus pares.
Els meus germans, jo i el fill dels amics jugàvem a la Play Station 3 i a les tauletes.





Per fi vam arribar el 2014, feliç any nou!!! Ens anàvem felicitant el any nou, i just  un quart de quatre de la matinada ens n’anàvem a casa a dormir.

El dia 1 vaig descansar  i el dos de gener a la tarda vaig anar a veure una pel.li, “Los juegos del hambre” i no em va agradar.

El dia 4 de gener, hi havia tots els familiars de part de la meva mare.

A la tarda vaig anar a jugar a cal Roc a la Play Station 4, després a veure el Circ Sabata Deslligada i a la nit a sopar a Lleida amb uns tiets meus.

 L’endemà ja era el dia dels reis, a les 17:30 tornava a estar a l’església per fer d’àngel en un altre pessebre vivent,  a les 18:00 van arribar els reis, van llegir el seu discurs i van marxar a repartir els regals. El dilluns dia 6 vaig anar a fer un altre dinar familiar i després  de dinar van repartir els últims regals de reis.
Així han estat les meves vacances.