dimecres, 15 de gener del 2014

Les meves vacances de nadal

Aquest nadal m’ho he passat molt bé, he fet moltes coses però un dia dels que m’ha agradat més és el dia abans de Nadal que vam cagar la soca. Al matí era a casa de la meva padrina i estava molt nerviosa perquè volia que arribés la tarda, quan el meu pare em va venir a buscar per anar a dinar a casa no em vaig entretenir gens, vam dinar molt ràpid i vam començar a preparar perquè  venien tots els cosins i tiets a sopar a casa, vam posar les estovalles, les vam decorar…quan hi vam ser tots vam cagar la soca i ens va cagar un munt de regals , així és com va anar el dia abans de nadal.

Un dia vaig anar d’excursió amb l’Albada, ens ho vam passar molt bé, primer  va manar a patinar sobre gel a  la  plaça de Sant Joan de Lleida i a la tarda va manar a veure una pel·lícula al cinema Lauren.
El dia 31 vam anar a fer les campanades a casa dels tiets Cèlia i Abel, ens ho vam passar molt bé, i a l’hora de les campanades vam engegar la ràdio i jo vaig ser la única que em vaig acabar el raïm. L’endemà  vaig  anar a celebrar l’aniversari de la meva cosina Jana i ens van fer un munt de regals per celebrar el primer dia de l’any. I l’endemà va manar a un parc de Balaguer amb la meva amiga Júlia.

El 4 de gener vam marxar  a fer una via ferrata a Figuerola del Camp a vora de Montblanc i després ens en va manar a dormir a Prades, i  l’endemà al matí vam fer un tomet per Prades,i vam anar a veure una ermita i després de dinar cap Albesa perquè venien els reis mags. Quan va manar cap a l’església  ens hi vam trobar els reis.

Vam seguir una mica la cavalcada per arreplegar caramels i després ens en vam anar a casa de la padrina a sopar.
A les 10 vam passar els  reis i em van deixar 1 joc de la wii i el bop it.
L’endemà vam anar a buscar 5 regals més de casa dels tiets.
I així es com  anat el Nadal a casa meva.