dimecres, 15 de gener del 2014

Vacances de Nadal


Va ser dia 20 al matí quan vam acabar l’escola. Llavors me’n vaig anar cap a casa, a la tarda vaig marxar cap a Andorra la Vella perquè el meu germà l’endemà tenia un partit. El dia 24 va ser l’aniversari del meu pare i li vam regalar un ordinador portàtil de marca Apple.

 L’endemà, dia 25, era el meu aniversari, n’hi feia 10. A mi em van regalar un joc per la Wiiu que es deia Lego Marvel Super Heroes, m’hi vaig estar jugant tota la tarda. El dia 26 va ser l’aniversari del meu germà que ja n’hi feia 13, a ell li van regalar un altre joc per la Wiiu que es deia Assassins Creed IV Black Flack. Llavors va arribar el dia 27 que va ser quan havia de marxar cap a la Seu d’Urgell perquè tenia un torneig de bàsquet que durava del dia 27 al 30.
 Aquells dies m’ho vaig passar molt bé. L’endemà, dia de cap d’any, ho vaig celebrar a casa de la meva padrina perquè els meus pares anaven a treballar. El dia 3 de Gener vaig anar cap a Castelldefels perquè el meu germà tenia torneig. Ells van jugar contra el Barça però van perdre de 21. Llavors va arribar el dia 6 de Gener i els reis em van portar: unes espardenyes, un cotxe teledirigit i diners per guardar al banc. Aquestes vacances han sigut genials!