dimarts, 10 de maig del 2011

A dinar a casa del meu cosí

El dilluns vaig anar a casa del meu cosí a estar-me uns dies.
El primer dia, dimarts: vam anar a un castell del seu poble (Sarroca de Lleida) que per sota hi havia uns túnels que eren per si els atacava algú a l'època Medieval. vam passar pel davall amb un mòbil i mentre el mòbil anava gravant hi vam passar dues vegades perquè la primera no es veia res, llavors la segona vam passar amb una llanterna, llavors es va veure tot el recorregut, després vam anar a un tros del padrí del Josep a menjar ametlles i després vam fer proves.

El segon dia, dimecres: quan ens vam aixecar vam anar a beure’ns un vas de llet. Després vam jugar a l'ordinador. A les quatre ens van venir a busca els amics i ens en vam anar a voltar una estona, desprès vam anar a la casa del Francesc a jugar a la Wii i a la PSP. A la Wii vam juga a "resident evil" i a la PSP a "inbisimals".

Llavors vam anar tota a casa del Josep a menjar-nos un entrepàper mirar el partit de futbol en una pantalla de plasma (partit sense comentaris).

El tercer dia, dijous, al mati me’n vaig anar a Albesa i vam anar a casa de la meva padrina i em vaig troba un escurçó i el meu cosí va passar-me dos ganivets, un li va tocar l'esquena i l’altre quasi que toca la meva cosina, llavors vaig agafar un tronc i li vaig aixafar el cap, la meva cosina va aixecar una fulla llavors i l'escurçó li va esbufegar a la meva cosina, llavors vaig agafar un pic i el vaig fer a bocins. Llavors vam baixar a baix i li vam dir a la mare del Josep si es podia queda a dormir a casa meva, la seva mare li va dir que si.

Llavors vam anar a fer un tomb pel poble i ens vam trobar a l'Anadón i li vam dir si volia venir a casa a jugar al "FIFA 2011", llavors vam anar a casa i vam fer una partida. Llavors quan ens avorríem vam fica el "underground", llavors quan eren les vuit vam acompanyar-lo a casa seva.

El quart dia, divendres: quan ens vam desperta vam anar a esmorzar, llavors vam anar a donar un tomb amb la bici, vam anar a busca el Sergi i no hi era, llavors ens en vam anar a dinar perquè era mol tard. Quan vam acabar vam anar a juga a la PSP i a la Play Station 2, llavors se'n van anar a Sarroca i ja està.