dijous, 5 de maig del 2011

Tinc una bici nova!

El dia deu d’abril era el meu aniversari i el dia abans, el dia nou, els meus pares hem van comprar una bicicleta, ja era hora, perquè feia uns quants anys que l’esperava.

Aquest era un dia molt especial per a mi.

Ens vam aixecar i vam anar a Lleida a comprar la bicicleta.

Primer vam anar al Decathlon a veure si la trobàvem i en vam veure una que m’agradava bastant, però els meus pares van dir que ho aniríem a mirar a un altre lloc.



A continuació vam anar a una altra botiga i allí no eren gaire bones i no me’n agradava cap i vam marxar.

Finalment vam anar a l’ultima botiga anomenada Calucho, jo ja pensava que aquest any hem tornava a quedar sense bicicleta, però allí me’n va agradar una i era bastant bona, vaig estar una estona pensant la bicicleta que volia i hem vaig decidir amb la bicicleta del CALUCHO marca ”GIANT”.

Quant vam arribar a casa els hi vaig preguntar als meus pares si podíem anar a fer un tom a la tarda i hem van dir que hi aniríem l’endemà , llavors els dia del meu aniversari vam estrenar la bicicleta amb el meu pare.