dijous, 5 de maig del 2011

El dia de la mare

El diumenge era el dia de la mare i els meus tiets van fer anys de casats vam anar a dinar al moli i també hi havia el meu cosí jo, el meu pare i la meva germana li vam regalar una flor a la meva mare i a la meva tieta.

Jo i el meu cosí estàvem jugant amb un munt de sorra i complint la galleda de sorra, El meu cosí, el meu pare, i jo vam anar a la peixera que estar al costat del molí. També hi passa el riu Farfanya i nosaltres hi tiràvem pedretes al riu.

El meu padrí te dos tractors petits i al meu cosí li agrada molt, el seu pare va anar a buscar el regal per la meva tieta que feia anys de casats li van regalar un collar i finalment tots vam anar a la fira de Balaguer i al parc d’atraccions amb el meu cosí.

Jo i ell vam pujar al tren de ma bruixa i el meu cosí so va passar molt be i a l’últim li van donar quatre globus. La seva mare li va comprar un globus del bob esponja i al arribar a casa jo el va petar. Ens ho vam passar molt bé.