dilluns, 2 de maig del 2011

Setmana Santa - La mona

El dilluns dia 25 d’abril del 2011 jo i la meva família vam anar a Graus a passar el dia per allí. Vam marxar a les 10:30 del matí.

Quan vam arribar a Graus vam anar a fer una ruta de pons, vam caminar bastanta estona, i quan feia una mica que caminàvem vam veure uns cavalls que passaven per a la bora del riu.

Després vam agafar el cotxe i vam anar a passar per un pont de fustes que es movia. Vam anar a dinar a Bastanist i ja se va atansar l’hora de dinar, el dinar era molt deliciós. Quan vam acabar de dinar vam anar a Campo, un poblet molt petit. Després vam anar al riu, l’aigua baixava del Riu Noguera Ribagorçana. Jo, el Manel i el meu tiet vam tirar pedres al riu i després ja vam marxar cap a direcció a Albesa.

Quan ja baixàvem va començar a ploure, vam parar a Alfarràs a fer un beure, quan vam acabar vam anar cap a Albesa, ja vam arribar a Albesa i vam anar a casa de la meua tieta a fer un altre beure.

Quan ja eren les vuit de la tarda jo la meva mare i el meu pare vam anar a casa nostra, vam sopar i vam anar a dormir perquè estàvem molt cansats.

Aquesta Setmana Santa m'ha agradat molt però eren una mica curtes les vacances. M’ho he passat molt bé, sobretot el dia de la Mona!