dilluns, 30 de maig del 2011

Ecojardí a Alpicat

El diumenge dia 7 de maig vam anar a Ecojardí amb la meva família, érem: el pare, la mare, la meva germana, els meus tiets i els meus cosins i jo.

Vam anar a veure una exposició i em van donar globus, caramels.... Vam pujar a moltes firetes. Més tard vam anar a fer una activitat jo i la meva cosina.

Després ja vam anar cap a casa de la meva tieta. La meva cosina i jo vam jugar a la Nintendo DS i ens van cridar per sopar. El sopar era molt deliciós, desprès de sopar vam anar a jugar amb molts jocs i la meva mare em va cridar que ja marxàvem cap a casa nostra a dormi, ja que l’endemà la mare havia d’anar a treballar.

La meva cosina es va posar a plorar perquè ella no volia que jo marxés i la seva mare li va dir que un altre dia ja vindríem i jugaríem a moltes coses.