dimarts, 10 de maig del 2011

Un viatge a Penyíscola

Aquest any, per Setmana Santa jo i la meva família vam anar a Penyíscola, vam passar per molts carrers. Vam anar a la platja a banyar-nos, també vam comprar coses i vam anar a veure un castell que era molt gran.

Quan entraves al castell et perdies perquè hi havia molta gent estrangera i jo no sabia a on érem. Després vam anar a un parc amb els meus cosins, però jo vaig caure i em vaig fer un tall al braç. Vam anar, (els meus cosins i jo) cap als pares a dir-los-ho i la meva mare hem va posar una “tirita” i ja vam marxar una altra vegada cap a la platja a jugar amb l'aigua i amb l’arena.

Més tard vam marxar cap al cotxe en direcció cap al hotel a sopar i després a dormir, que l'endemà, desprès de dinar, ja marxaríem cap a Lleida.

Aquet viatge em va agradar molt!