dijous, 4 de febrer del 2010

La meva taula de ping pong

Fa temps que a casa tenim una taula de ping pong. Quan tenim un ratet, hi anem a jugar ràpid.
Jo acostumo a jugar amb ma germà però de vegades també jugo amb mon pare. Un jugador guanya quan arriba a onze punts, i guanya a l'altre d’un mínim de dos punts.

Les taules de ping-pong poden ser verdes o blaves però les línies sempre són blanques així es veuen més.

Es plegable i de color blau, es bastant Grossa, i ja te unes quantes rallades. La tenim a una sala que tenim molt gran, hi ha molt d’espai, quan acabem de jugar la pleguem i la deixem amb una habitació.

Ens ho passem molt bé, es un esport que a mi m’agrada molt. De vegades bé gent a jugar-hi i fem com petits tornetjos (rei de la pista), que es qui guanya es queda, i qui perd marxa, i entra el següent.

Les raquetes que tenim són molt bones, són de goma i van perfecte. Per les nits, quan no fa gaire fred, i ens deixen, posem musica , despleguem la taula i juguem fins que ens criden.

Hi ha gent que nomes va a matar, ni ha d’altra que nomes la torna i també hi ha gent que la torna amb efectes i espera el error del contrincant.

A jo el que m’agrada més es matar i fer efectes però quan perds de molt es millor assegurar perquè els mates no surten sempre bé.

Us l'aconsello perquè és un esport molt divertit!!