dijous, 25 de febrer del 2010

El meu somni inventat

Un dia vaig sopar i vaig jugar una mica a l’ordinador, vaig rentar-me la cara per
anar a dormir i vaig somiar que estava en un avio i xocava amb 1.000 avions més i jo i la meva família ens moriem i també que avien mort 200 persones i dels avions, en van morir 153.

Dels 153 hi havia: 40 australians,20 espanyols, 50 italians, 40 egipcis i 3 xinesos.Al matí o vaig dir m’amaré i hem va dir que ho havia somiat, però que no era veritat.

Però abans de dir-li hem vaig despertar i vaig rentar-me la cara. Vaig anar al cole, però va anar be perquè no m’avien renyat però quant pensava amb aquella cosa hem distreia i mentre llegíem i em perdeia llegint.

A la fi vaig arribar a casa, per a dinar, després a fer els deures i a les tres vaig tornar al cole que me tocava plàstica però no podia pintar.