dijous, 25 de febrer del 2010

El dia del partit d’hoquei

Un dia el meu germà li tocava anar a jugar contra el Manresa. Primer va començar molt bé, però desprès tots els pares de l' equip del meu germà i els de l’altre equip estàvem en contra.

El àrbitre perquè no xiulava res, ni faltes ni res i ja estàvem farts tots i si aviem de continuar així no voldrien jugar, però desprès els pares de l’altre equip i els nostres es van enfadar i un nen de l’equip del meu germà va para la discussió.

Quan vam marxar el meu pare esteva molt enfadat perquè deia que no havíem tingut mai un partit així, jo crec que es per culpa de l’àrbitre.

Quan vam arribar a casa vam anar a casa de la meva padrina a dinar a Balàfia , i els vam explicar tot lo que va passar i no s'ho creien, però sort que al partit vam guanyar 5-4 de miracle però amb aquell partit no podíem dir que lo important era divertir-se perquè encara que hagüéssim perdut no ens u hauríem passat bé .